Monday, February 23, 2009

life sebagai student

Salam Sejahtera,

Pada minggu ini aku begitu penat kerana aku ada exam. Masa aku begitu padat sekali hanya Allah saja yang tahu bagaimana pederitaan aku.Tapi aku tetap tabah dan berusaha menghadapi semua rintangan.Dalam menghadapi exam aku masih still buat bisness. Ini kerana hari demi hari aku bertambah semangat untuk melakukan. Ini kerana bisness aku buat ini berpotensi.Kawan ada bertanya : errk ko nie duk jual ko besa guna tak?..ini jawapan saya, Ya pernah,aku ambil susu IgG PLUS dan ia memang berkesan..

Aku bersyukur kerana kawan2 aku sehari demi sehari ada bertanya tentang bisness aku buat nie ini menunjukkan respon yang positif. Tapi apa2 pon No 1: StudY &        No 2: Baru bisness. Sekarang apa yang aku perlu lakukan kata Cik Zul: Kembangkan Network and buat promosi secara beterusan.

Member aku ada bertanya kenapa hg duk buat semua ini.hahha nie jawapan aku: MINAT dan mahu buat sesuatu perubahan. Kalau Ayah aku boleh buat knpa aku tidak boleh.Kenapa dia nak boleh dapat kenapa aku TIDAK!

Ada kawan2 kata aku nie anak org kaya la mn ade aku biasa ja…macam2 la dia org kata tp aku buat x tau ja.Hdup aku sama la ngan diaorang cuma beza laki ngan pompuann ja.bg aku semua sama di sisi Allah tiada beza org kaya ngan orang miskin.Kalau dia Jutawan manapon dia tetap masuk ke liang lahad dengan kain putih sama gak la ngan org miskin.Apa2 pon kita berdoa kepadaNya dan selalu mengingatiNya .

Dalam sebulan dua nie aku mesti dapat target yg aku tetapkan.Jika kita tidak ada target susah untuk mencapai sesuatu.Ayuh kawan2 lakukan sesuatu!1! MAri kita kejar cita2 n impian kita….Kepada kawan2 di luar jangan biar masa Kita berlalu dengan begitu sahaja isikan dengan perkara yang bermanfaat.

 

3 Comentários:

Naz said...

Semoga suksess dlm perniagaan.

anak lagenda said...

Tq Naz..Nanti boleh la kita kongsi ilmu n pengalaman

nurunnuha said...

oh..berniaga IgG Plus ka? hehe..
smoga tercapai target tu..

Pezan © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO