Monday, February 9, 2009

Buat Duit

Salam…Post kali aku akan Citer apa Bisness sampingan aku sekarang. Aku Join dengan SST (SMART SUCCES TEAM)  iaitu MLM SmartNaco.Ok bagaimana aku boleh join? SemuaNya bermula di hujung jari..

Ia bermula apabila aku menemui Cik Zul di internet.Cik Zul nie sekarang sifu aku la…Banyak ilmu aku pelajari daripadanya.Dia bnyk mengajar aku bagaimana hendak Succes.Aku pon follow apa yg d ajar..alhamdulilah semuanya berjalan dengan lancar.Kenapa aku  masuk  SST? kerana aku minat dalam bisness. Kalau nk Citer bab minat panjang Citer…Cuba korang tanya orang yang jaga tandas? Adakah diaorang minat dan cita-cita nk jaga tandas dr kecik mesti diaorang ada cita-cita dan minat diaorang dr Kecik kan? Sama la orang yang kerja kilang,Cuba p tanya adakah diaorang minat kerja kilang?…Confirm tak…!!Kenapa ini Berlaku? Fikir-fikirlah sendiri…

INi Cik Zul yang aku maksudkan

zulkecik

aKU selalu Face to face dengan Cik Zul. Apa2 masalah aku Jumpa dia kalau x jumpa kami sms ja atau Ym…ehheeh e2 la medium komunikasi aku dengan Cik Zul.Produk yang ak jual adalah Produk kesihatan.Contoh susu IgG Plus, Nacofe..Now aku mula buat kaou –kaou  bahasa orang utara ehhehe maksudnya Buat sungguh2 dalam bisness nie..Sebagai student aku x abaikan pelajaran.

Secara ringkas aku citer..konsep dia senang ja korang kena bina network.Sebelum tu aku nk bagi tau modal perlu keluar x la mahal la sangat.nak banding MLM yang lain yg bermodal Rm3000.  kalu aku berat jugak la nk bawa keluar modal sebanyak tu .nak cari kat mana  ? Bagi yang bekerja   gaji 4 bulan  pon belum tentu lagi…Tapi dalam Smart Naco dia ada package , ada Yang Rm150 dan Rm425. Dengan package  sebeginie sesiapa pon boleh join..Bah kan aku   student  pon boleh ..Now aku n the group akan buat kaou-kaou..Usaha tangga kejayaan kami,!! Jom Bergerak sering dengan aku.Bagi yang betul2 minat!! Mari kita kejar cita-cita dan impian kita..

Bagi sesiapa yang betul2 berminat atau nk cari side income boleh la context aku. 0124047225 atau sms aku k. Aku akan bantu insyaallah.

Ingatlah kalu kita tak ubah hidup kita hari ini siapa lagi boleh ubah!!!

1 Comentário:

Jauze said...

woho.. gud luck bro.. dah kaya jgn lupa aku..haha

Pezan © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO