Saturday, February 7, 2009

February 09…

Selamat Sejahtera..huhuu dah lama aku tak Update myblog.teringat Plak nk updaTe mlm nie..This week ak direct kena brush  dengan member2..Sal blog ko nie.macam2 la dia org kata…ak sabar ja...Tp dia Org x tahu Yang aku sedang cuti sem time tu….huuhuhu cuti sem nie bnyak ilmu aku pelajari secara tak langsung dr My father  (Abdul Halim) dan paKCik2 yang jumpa secara tak langsung dan langsung.heheh.Ikon aku adalah MYFather. Why Not aku x bleh jadi seperti dia..Kalu Dia boleh Buat KNpa Aku Tidak Boleh!! Aku sehari demi sehari cuba jadi yang Terbaik untuk diri aku and MyFamily..Bagi aku Bisness adalah  segalanya.Tapi yang penting ILMU.kalau ilmu x da macam na nk Bisness.Betul tak? Now aku mula berjinak-jinak  dengan bisness untuk mengejar impian dan cita2 aku..aku yakin ia berpotensi.Insyaallah dengan kekuatan serta kudrat serta sokongan  yang ada pada  aku.aku akan Buktikan pada usia yang Muda juga boleh lakukan.

uhm..Element yang paling penting Ilmu dan pengalaman la.So sehari demi sehari aku timba pengalaman dan ilmu.Dalam kontek menuntut ilmu pemakanan juga perlu di jaga.Sebagai Contoh di awal pagi kta minum air susu sebelum keluar rumah.Ada sesiapa yang minum air tin (cola-cola) ka di awal pagi? hahahh kalu  ada aku Respect dia.

Menuntut ilmu itu penting ia diibarat sebagai senjata..Bukan apa ini untuk hari yang akan datang.Kita tidak tahu apa yang akan terjadi untuk hari esok dan hari seterusnya.So pada usia aku sekarang aku berusaha untuk mengatasi hari akan datang..Kita hanya dapat merancang Yang menentukan ALLAH.

 

2 Comentários:

nurunnuha said...

all a best!
hehe..

anak lagenda said...

ok.i will Try the best...

Pezan © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO