Friday, August 14, 2009

Open Day Kolej (ICT)

Pada 8.08.09 berlangsungnya hari terbuka kolej Teknologi Pulau (ICT). Semua pelajar and Staff perlu melibatkan diri pada hari terbuka.Secara tidak langsung ia merapatkan ukwah di antara pelajar dengan staff termasuk sekali dengan pensyarah..Memang hapening time open day..macam2 event ada…

Aku juga x lepas peluang untuk melibatkan diri time open day..time open day aku ditugaskan untuk event Soduku dan juga bahagian logistik ..huuuhu bagi sesiapa yang melibat diri time open day memang memenatkan… tapi wa respect sama lu semua sebab memberi komitimen dalam menjalankan tugas..Sekiranya kita tidak memberi kotmitmen sudah pasti open day kolej kita x gempak…hahaha..

IMG_0115 My Team Work(Management)

This time my leader give task to do it…so aku dengar ja la..tak boleh menyapuk time leader bercakap..kita perlu hormati ketika leader bercakap..time open day nie ramai gak member2 aku niaga. Aku pada mulanya ada gak angan2 nak niaga time open day.. Tapi nasib x menyelebihi aku .Sedihnya x dapat niaga..

IMG_0122                   Tuu diaa…..penuh meja kalau boleh letak barang..

Hahaha Kak nie aku rasa dia ade kedai sendiri kot…bukan apa semua barang untuk kaum hawa boleh dapati .eehhe hebat2..

Antara aktiviti indoor seperti :

IMG_0133                                                   Student Vs Pensyarah

IMG_0129                           Abang2 degree kita pakat perah otak main soduku..

IMG_0138                               Tip2  buat style Rambut …Brutal la abg nie…

IMG_0160                                        Salah satu cara student berbakti …

IMG_0108                             Kempen Kesihatan…Free ja untuk pemeriksaan

Macam2 acara telah diaturkan oleh pihak kolej dan perwakilan pelajar..Bermulanya dari pukul 7.30 a.m dengan bersenam, ucapan YDP sampai 11.00 p.m..Semuanya best..

Time malam…

IMG_0174                                         Persembahan oleh pelajar.Tarian Hai-Ho..

IMG_0176               Kak Long nie..masih mahu libatkan diri walaupun penat hebat2

IMG_0187                                                    Aku and bdk hausemate

Apa yang aku dapat katakan..open day sekali mempunyai kelainan berbanding sebelum nie..paling meghiburkan adalah persembahan oleh pensyarah and staff.. Memang power lakonan mereka semua…

Selamat Maju Jaya…..

1 Comentário:

tayeng said...

at letak gmbr k.long cam2...malu88x

Pezan © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO