Monday, August 10, 2009

The Best Job Last Month

 

Verry fast time ago.Now dah bulan 8. last month aku selalu balik kedah..penat lelah dalam perjalanan dah sebati dalam hidup aku..pelbagai masalah aku perlu hadapi..The Big problem $$$$$ verry impotant my self..bila problem nie wujud ..Buat kerja pon x menjadi..Tapi aku atasi dengan tabah..Pelbagai cara aku lakukan..untuk pengetahuan u all aku nie suka berniaga..Biar untung sedikit pon x pe..janji aku lakukan urusniaga…Untung rugi tu…adat dalam bisness…bisness nie aku ibaratkan seperti mendaki bukit..bukan mudah kita nak mendaki ,pelbagai rintangan perlu hadapi..tapi pabila kita sampai di puncak, kita akan rasa satu kepuasan.. begitu juga dalam perniagaan.Yang paling penting sekali adlah kita perlu mempunyai semangat Juang yang tinggi dalam menghadapi apa jua masalah pon..

Satu hari jiwa aku terbakar melihat  kawan2 aku buat bisness  guna on9..boleh kata every week duit masuk….sapa x jeles..keesokkan harinya aku telofon my Dad..Tanya dia apa citer dengan SUKOM 1264? Bila dia bg signal Green Light.. pa lagi aku pon iklan di internet..

After 3 days , aku ade buyer mahu tengok, so aku  setting dengan bisness patner Bila mahu jumpa..so aku decide hari selasa kita jumpa di butterworth. they say it ok.. No Prob…

 

DSCN0785 

                                     Time nie Aku Di kampung..

Selepas semua urusan aku settle aku balik kg.. bukan pa Rindu dekat Tok aku dah lama aku x jumpa..Tapi nasib x meyebelahi aku sebab tok aku balik Pondok. dapat jumpa saudara -mara pon ok la…hehe :)

 
DSCN0784

   My Bisness patner…

2 week juga la…nk proses semua dokumen Jaguar nie..U know last day My Dad tell me This Car SOLD OUT..I’m verry happy ..I think the best JOb I do it last month..

Thanks Allah….

Seja o primeiro a comentar

Pezan © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO