Tuesday, August 4, 2009

Berbasikal – Teluk bahang

basika.jpg2

Aku pada mulanya malas nk kayuh pada hari itu..sebab aku x bape sihat..Habis class terus balik rumah…apa lg tidur la…dah x bape sihat…

DSCF0122Jam  5p.m roomate aku kejut aku…apa lagi ajak kayuh basikal laaa..uhm…ak pa lagi siap la ngan muka selambanya….boleh lg duk elax kat ats siap g mandi lagi….huhuuhuhuh duk tak duk dah kat 5.30p.m…Pas habis solat asar semua baru kami start kayuhan….

Pada mulanya kami planing nk p Pantai Aceh ja…macam mana  bleh tukar pikiran nk g teluk bahang…aku rasa mungkin pada hari tu kami ade semangat luar biasa kot..hehehe…

 DSCF0123

Time nie kami dekat Teluk Bahang …huhhuuh akhirnya sampai gak ..lepak2 jap dalam 10 minit bukan apa bagi hilang penat.Tenang Fikiran..n.Nak Kumpul tenaga nk kayuh balik ke Bandar baru Air putih..huhuhuh elok sampai Rumah Azan Magrib telah  berkumandang…Berasa sekejap pula bila nk kayuh balik…Apa2 pon memang best laa kayuh basikal…SApe2 ade basikal kalau nk join no hal….di alu-alukan…heheheh…

2 Comentários:

nurunnuha said...

wah, best tuu!

anak lagenda said...

yep mesti la....jom la join...

Pezan © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO