Tuesday, March 24, 2009

Penat taHap MaX!!!!!

Selamat sejahtera. sudah lama aku tak post.ini bukan apa..This month aku betul2 busy.Banyak perkara yang aku perlu lakukan..dengan assgmnt bertimbun tambah lagi dengan kuiz tiap2 minggu…huhuhu memang memenatkan…Tapi tanpa aku sedar Dalam minggu nie dah 2 kali aku turun Langkawei atas sebab tertentu.First awal bulan 3 & 20/3/09.

Tapi second time aku blik betol2 memenatkan n banyak ilmu n pengalaman aku dapat..Jam 3 aku masih di Balik Pulau tapi tiket feri aku jam 7p.m. pada mulanya aku nk blah awal pagi lagi tapi aku sayang ngan class Finance..uhm aku blik kedah dengan    SUKOM 346 . nasib baik dia x buat ragam..kalau tak mapus aku..Bukan apa aku takut cermin depan  pecah ja..jam 3.40p.m aku sangkut atas jabatan P.pinang..bapak kat sejam gak jam ..dalam pkiran aku duk pikir sempat tak sampai k.kedah sblom jam 7..elok2 dah lepas jabatan spupu aku plak kol..aku ingt dia nk bg duit kat aku ka?

Rupa2Nya dia sruh ambil kat Laguna Merbok (sp)..aku ngan slumber ckp k. Siap dlm sejam aku smpai..Jam 5.35p.m aku sampai kat umah dia…minum2 cikit n solat asar jam 6 aku n spupu blah dr Laguna Merbok..

ahhahahah atas highway speed dalam 120 ja…takut kn speed Track ja….Jam 6.40p.smpai Jety k.kedah. Aku slalu blik guna tiket open just cop ja..hahahaha aku ngan spupu kali nie duk kat seat VVIP…memang layan duk seat VVIP..

countinue…..

Seja o primeiro a comentar

Pezan © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO