Tuesday, November 4, 2008

Hari yaNg BeRdebar....

Bakal2 ManaGer................Doa Kejayaan Kami



Pada 30/10/08 adalah hari yg di nantikan oleh Group aku...D c ni aku memperkenalkan yg tudung itam baju biru tu name nya ju...Dia nie skrang kna penyakait angau..ehehh..
k yg baju biru kak emy.org nya kecik molek tp asyik wat muka ja bila sruh wat keja ...lawak ja

Ish.... duk pegang kertas apa tu.....mesti kertas research...ha yg tu wani namanya ..comel org nya.Sapa Nk BerKenalan Bole......n last skali tu yg duk depan laptop namaNya Sharifah...Dia nie MacaM PA aku la...
apa Problem aku refer dia....



Tu diaa..........aku n the geng duk bentang kertas kerja.... tapi time nie turn aku...
so aku duk kat depan laaa...mak Oiii hanya Tuhan saja yg tau macam na keadaan aku time tu...

Tapi apa2 pon aku n The geng try Bentang yg the best..For Research N Bisness...pada hari e2.






















ishhh....sempat g wat sesi bergambar...uhm..time nie Bersama Cik nana ..dia Nie namPaK garaNg tapi baik orangNya.... bukan yg baju unggu tu...entah la pa sal duk jauh..
aku pun x tau...Yg baju coklat tu...
yg cute la Cik nana....he3...

uhm Ok la ......last kali aku nk ucap tima kasih kat mak pak aku nk my lecture coz support aku n x lupa gak kpd mmbr aku yg terlibat secara x langsung n langsung....k sekian wassalam.......









2 Comentários:

Jauze said...

kem salam kat wani... haha

anak lagenda said...

ok no PROb

Pezan © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO