Sunday, November 9, 2008

Cyle croSS...



Go.......


uhm...Ni saLah satu aktiviti aku bila cuti...g Join Ngan Team cyling .hhuuu
memang Best beb.. mau tak best Track Dia mencabar..mula2 masuk bandar pastu masuk hutan...track time dalam hutan bnyk menguji kesabaran dan kecekapan ketika mengayuh bg setiap perserta...silap ari boleh jatuh dalam curam laaa...



Ni team dr pelangi...depa duk mengeluh pasal team diaowang duk kdudukan tercorot..
.padan Muka..hhaa .Team aku ari tu power beb duk dalam top 10 dr bape puluh orang.Aku punya Team .Team Kuah... tp apa2 pon e2 adat permainan ada yg kalah ada yang menang...kan.
dalam Race Nie mamat nie yang winner.From autralia..namaNya Riky...uuhhu mau tak Winner tiap2 ari training..aku nmpak dia Pusing Pulau ja,.jeles aku ,..ahhah..baisikal 2 tu kalu korang nak tau harga
dia ialah Rm10 000 lebih..kebanyakkan basikal yg ada pada ari tu smuanya rm3000 ke atas...kalau hilang menangis beb kami.......


depa nie antara duk dalam top 1o laaa..Tengok tu senyum lebar saja depa ari tu..Duit dapat hadiah pon dapat...

r
last sekali sesi Bergambar Bersama dato' Bakar Taib Ahli parlimen bg dun langkawei..dia spoting beb....boleh melawak lagi ngan dia...haahah

Pesanan ringkas; kalau kita sibuk mana pon kita perlu ada juga masa untuk beriadah..k

2 Comentários:

Jauze said...

power siot pezan..

Mumunyny said...

hebat la mu pezan.

Pezan © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO