Saturday, July 11, 2009

Memory Sem 4

Masa begitu pantas berlalu..pejam celik aku dah Finall Year..dah 2 sem target aku tak capai, aku pun x tahu kenapa..tapi aku bersyukur apa yang aku dapat sekarang..Thanks a lot my lecture support me final exam last sem..Jasa mu dikenang..

DSC_7727 nie antara lecture aku..gambar nie aku bik curi2 huhuu..           

Jangan Marah Yerk..dah ade peluang ape lagi Snap ja laaa hehehe… .lecture aku yang duduk tau .bkn  yang berdiri tu...Bila Time exam semua pakat srabut..ade yang x tidur,ade duk kawat satu rumah yang paling sempoi sekali ade bleh tidur ..dia buat x tuu ja….. Result keluar gempak.aku hairan  dia guna hantu pa tah bila time exam...sem lepas aku bik 6 paper antara paper aku paling risau :

    a- Undang2 perniagaan

     b- Perakaunan kewangan

     c- E-commerce

paper nie dah paper killer tp alhamdulilah berkat usaha aku dapat result yg memuaskan berbaloi dengan usaha aku sebelum ini.Antara kenangan sem lepas..

DSC00821                                                              Travel To TAMBUN

 DSC00010

              Bersukan demi kesihatan

DSC00014                                        Time stdy week sempat lagi p mancing uhhuhuhu..

 

Pic000              last day pakai Formal.

Sem 4 pelbagai aktiviti aku buat sampai x kira waktu..tapi sem nie aku kena lakukan sesuatu sebab aku dah Final year.huuuuuu

 

Seja o primeiro a comentar

Pezan © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO