Tuesday, May 5, 2009

Sambungan ….Langkawi

Adoi lama gila cite aku tergantung…heheheh sowei la aku bz cikit ngan nk stdi lg ngan assgmnt lagi adoiii….k aku sambung kat Feri la…nooo kalau u all nk tau tiket Feri p langkawei kat Rm23…huhhu mkn dua hari x bis lagi duit tu….nk blik punya pasal aku x kisah…

Ari tu aku naik feri last kol 7p.m cuaca pada ari tu boleh di katak ok gak la. air laut aku nmpak tenang.. paling ak risau bila hujan ja…bukan apa.aku takut perkara yg x dingini berlaku..dah ade Kes Feri berlanggar….Apa pa pon aku x isau coz Captain Feri yang aku naik tu adalah orang kampung Aku termasuklah soawang dua Crew.mereka Begitu expert tentang laut nie…Aku teringat masih zaman budak sek rendah dulu..dia owang nie termasuklah aku slau bermain bot yang diperbuat ngan gabus..macam2 bentuk ade..masa duk main tu..ade member aku dia ckp nnti bila besar nnti dia nk jd Captain..skrang Dia dah bukti pa yang dia cakap ..Apa-pa pon kalau kita nk berjaya mesti ade semangat juang yang tinggi..eheheh

Member aku bila nmpak aku ngan spupu aku pa lagi dia bw kami naik tempat yg special la…kalau korang nk tau macam na tempat Captain aku tunjukkan

captain.JPG2                                                                Nie la Tempat Captain

dlm feri                                                       Nie Bahagian penumpang

Aku punya style bila Feri dah gerak dalam 15minit aku pon tidooo la…hehe.boweink gila duk dalam feri kat sejam 1/2..beb..Tdo punya best sedar2 dah sampai pon Jetty langkawi…oHHH indahnya suasan di waktu malam kat jetty tu..

DSC00010                                                Beginilah suasan di waktu malam..Jetty

Aku balik langkwei dalam dua hari ja…ade hal sbb tu aku balik..                             

ANtara Halnya:

  No 1: Rindu kat Family aku

  No 2: Balik TenGok Pak Cik

  No 3: Spupu kawein

3 cukup la……nooo..Apa pa pon aku asa Epy cangat balik ari tu..Hanya Tuhan saja yang tahu bagaimana aku epy….Kepulangan aku kali nie penuh bermakna bg aku..Aku cuti jap ja..So Pada ari ahad aku pon Balik P.pinang….

Selamat Tinggal langkawi….Tunggu kepulangan aku nanti.

 

Seja o primeiro a comentar

Pezan © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO