Sunday, December 28, 2008

BerSAma KeReTa PakCik.... langkawei

Aku Nak Kongsi sama hampa MenGenai kereta MewAh..Setahun demi setahun pelbagai model kereta mewah D keluarkan..antara pengeluar kereta Yang Top Mercedez, Lambirgnie, Jaguar, Ferari dan banyak lagi la.....TiMe aku kat langkawi ,Pelbagai kereta mewaH aku Lihat...Dalam Fikiran aku MestI Orang yang guna kereta mewah pasti Kerja power kalau tak Pon Bisness..tapi kita kena Think positif k....

Aku KaT langkawei ,Time waktu siang boleh di katakan banyak habis masa Dengan kenalan bapak aku serta anak buah dia..aku Tak sama Ngan Budak lain...Bila cuti sem ja mesti nk balik Rest kat umah.. alsannya ''Penat Stdy'' E2 aku tidak nafikan...taPi aku Tak boleh duduk terperap ja kat Umah...Kot Mana Pun Mesti akU mesti cari jalan nak Kuar dari Rumah...Bila Mak akU Tanya ...Modal aku ''Abah Suruh Buat Kerja....''hehhehe..

JAGUAR

Baru2 nie aku p la Umah PaK......mak oii terkeJut gak la aku tengok bawah garas kereta dia. p usha2 dekat rupanya2 Kereta JAGUAR.. mau ka tak sebelum nie dia Naik Nissan xxx
malam tu apa lagi aku borak-borak la dengan dia....malam tu aku ngan Dia melawak lebih kurang..yang paling sedih aku dengan sepupu kena bancuh cukup2 ngan
dia..macam2 nasihat dan motivasi dia bagi...aku ngan sepupu aku saja mintak....Erkk pak Cik mai la Kunic JAGUAR jap...nak Test Kot Depan ja....Bila Dia Cakap P la ambik ..Tunggu Bapak lagi...
huuuu memang Power beb ....Semua gUna sistem Digital elektronik...yang paling sempol...Sistem dia Boleh Gtau apa masalah enjin sekirannya mengalami kerosakan....

Ini Bro aku sempat lagi Posing....

BarU2 nie aku dengar Kabar...PakCik aku nie nak Jual JAGUAR dia..Mungkin dia Puas naik Kot...hehehe...Kereta nie tahun Regester 2004. apa yang aku Dengar dia Nak Jual dalam RM168 ribu... yang BestNya kereta Nie dah bayar TAX. No Plate pun Cun SUKOM1264....setahu aku No sebeginie dalam Rm 1o ribu kalau ada demand lagi Tinggi..keadaan Kereta Tip Top lagi. Sape2 yang minat boleh la contax dengan aku.k..

Last year Gambar nie aku Bik...Jutawan Kl mana ambik Kereta Nie..Kereta nie Time tu dekat setengah JUTa gak...tapi yang aku Tahu kereta Lamboghini yang ada kat Pulau laGenda ada dalam 5 buah ja...kalu U all nak tau ..enjinnya terletak di bahagian Belakang...memang Power kereta nie... AKu bersama Lamborghini Di PoRt KasTam Bkt.Malut..

huuuhhhu .......Begitu Rumit sekiranya kita Hendak bawa keluar kereta Sport sebeginie ke Tanah Besar... Kena berurusan Dengan Pihak Kastam (TAX) .Puspakom ..senang Citer la...Hanya Orang Tertentu ja yang boleh lakukan.....hehee


2 Comentários:

elfa said...

waaa.. gempak r keta2 ni.. cam x cye jek.. eh, nape x wat chatbox?? senang skit.. hehe.. ri 2 akk da p'nah g langkawi.. pekan kuah.. hehehe..

anak lagenda said...

This comment has been removed by the author.

Pezan © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO